siódmy dzień na Maderze.

Witam

Siódmy dzień na Maderze był jednocześnie naszym ostatnim dniem wakacyjnym. Niestety.

A w ten dzień wykupiliśmy sobie wycieczkę po wyspie jeepem Safari 😉 Bardzo fajna przygoda.

Ale, mimo, że bardzo nam się podobało, to mówiliśmy panu u którego kupowaliśmy sobie bilety kilka dni wcześniej, że chcemy wycieczkę do wodospadów.. a on niestety tak się rozkręcił z gadaniem nie tylko o wycieczkach, ale także o swoim życiu prywatnym (opowiadał, że pisze książki o snach i erotyce czy coś takiego, już dokładnie nie pamiętam), że ostatecznie sprzedał nam wycieczkę w zupełnie inne miejsce. Ale trudno. I tak było ładnie i było warto.

Przyjechali po nas pod sam nasz hotel i stamtąd ruszyliśmy na drugi kraniec wyspy:)

Oto pojazd, którym jechaliśmy:

img-20160715-wa0002

Trafiliśmy na bardzo sympatycznego i dowcipnego kierowcę. Czasem gdy ktoś wstawał specjalnie przyśpieszał albo gwałtownie hamował ;D A drogi, którymi jechaliśmy były chwilami bardzo kręte i wąskie.D Co jakiś czas kierowca zatrzymywał auto, żebyśmy mogli porobić zdjęcia i podziwiać widoki. A one naprawdę zapierały dech w piersi. W jednym miejscu dostaliśmy nawet po liściu eukaliptusa – zapach dokładnie taki sam jak cukierki eukaliptusowe 😀

Później mieliśmy dłuższą pauzę, w tym czasie zjedliśmy obiad i wypiliśmy kawę (wszystko było wliczone w koszty tej wycieczki), mogliśmy popluskać się w oceanie (niestety nie mieliśmy ze sobą stroi kąpielowych) oraz pospacerować chwilę po okolicy.

Musze przyznać, że tamto miejsce było wyjątkowe bajeczne. Dosłownie, wyglądało jak wyjęte z jakiejś bajki dla dzieci.. Te chmury wynurzające się z pomiędzy gór – coś pięknego, coś niesamowitego, cudowny widok.. Ogólnie było tam bardzo ładnie 🙂

img-20160715-wa0004

Później pojechaliśmy już tylko w jedno miejsce.. a było to tam, gdzie dzień wcześniej przybyliśmy na piechotę 😀 Przynajmniej się trochę z tego pośmialiśmy 😀

No i przypomniało nam się, że wczoraj idąc na ten balkon mijał nas jeden taki jeep safari i nawet na nas trąbił i nam machał ;D

Później wróciliśmy już do hotelu i jedynie co to poszliśmy się pożegnać z oceanem, z Maderą, z tą piękna wyspą i czas był wracać niestety do domu..

Może kiedyś jeszcze tam wrócimy 🙂

Pozdrawiamyimg_20160715_151500

i oczywiście zachęcamy do obejrzenia filmiku z Madery

filmik z wakacji na Maderze

2 Replies to “siódmy dzień na Maderze.”

1. Thanks, great article.